Op werkdagen voor 22:00 besteld, morgen in huis Nieuwe collectie nu online! Gratis retour Gratis verzending vanaf 65 euro!
iDEAL Mastercard VISA Paypal
Klantenservice

Onze verzendpartners:

postnl DHL for you

Op werkdagen voor 22:00 besteld, morgen in huis
Bekijk de nieuwe collectie!
Gratis retour via DHL
Gratis verzending vanaf 65 euro!

Verzending / Levering


Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95. Wanneer je voor minimaal € 65 bestelt, wordt je bestelling gratis verstuurd. Je bestelling wordt aan huis bezorgd. De levertijd bedraagt 1 werkdag. Als je op werkdagen voor 22:00 bestelt, ontvang je de volgende dag je aankoop thuis met uitzondering van feestdagen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

  • Maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd.
  • Vrijdag na 22:00 t/m maandag voor 22:00 besteld, op dinsdag bezorgd.


Hoe kan ik zien wat de status van mijn bestelling is?

Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit rechts onderin een Track en Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je de status van je bestelling kunt bekijken.

Door in te loggen op je account via de Livera website kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.


Waarom is mijn bestelling nog niet verstuurd?

Heb je gekozen voor bankoverschrijving? Dan wordt je bestelling gereserveerd tot deze betaald is. Zodra het bedrag binnen is, zullen wij jouw bestelling versturen. Je ontvangt een bevestiging wanneer je bestelling is verstuurd. Een medewerker van onze Klantenservice kan je helpen met het verstrekken van het unieke betaalkenmerk van jouw bestelling.

Heb je niet gekozen voor achteraf betalen en is je bestelling vertraagd? Neem dan contact op met onze Klantenservice en zij informeren jou wat de reden is van vertraging.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling niet is aangekomen kun je het beste een e-mail sturen naar onze Klantenservice onder vermelding van je ordernummer en naam. Je vraag wordt op werkdagen altijd binnen 24 uur beantwoord en je wordt direct op de hoogte gesteld van de status van je bestelling.

Levert Livera ook aan postbusadressen?

Op een postbusadres leveren wij geen pakketten af, omdat in de meeste gevallen de bestelling niet door de brievenbus past.


In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?

Livera bezorgt alleen op Nederlandse adressen. Het is helaas niet mogelijk om bestellingen buiten Nederland te laten bezorgen.

Afhalen in de winkel

Kijk op de Click & Collect pagina voor meer informatie over afhalen in de winkel.



Is je vraag hiermee beantwoord?