Het aanmaken van een account op onze website gaat eenvoudig via de 'Account aanmaken' link rechts bovenaan iedere pagina. Vul het formulier in op deze pagina (velden gemarkeerd met een * zijn verplicht) en klik vervolgens op de ‘Account aanmaken’ knop onderaan het formulier om je account aan te maken.
Met een online Livera account kun je snel en gemakkelijk bestellen. Wanneer je een volgende bestelling plaatst worden je gegevens zoals bezorgadres automatisch geladen. In je account kun je je persoonlijke account informatie zien zoals je bezorgadres, factuuradres etc. Je kunt te allen tijde adressen toevoegen of verwijderen.
Onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zie je welke producten je tijdens je laatste bestelling hebt geplaatst. Hier kun je de verzendstatus bekijken. Daarnaast kun je je complete orderhistorie en facturen bekijken.
Ga in je account naar 'Accountgegevens' en druk op 'Wijzig'. Een wachtwoord moet bestaan uit minimaal 6 karakters, waarvan minimaal 1 cijfer.
Ga in je account naar 'Accountgegevens' en druk op 'Wijzig'. Let op! Als je je e-mailadres wijzigt, moet je de volgende keer met dit nieuwe e-mailadres inloggen
Indien je gaat verhuizen, of al verhuisd bent, dan kun je zelf jouw adres aanpassen. Maak de aanpassingen voordat je jouw bestelling gaat plaatsen om eventuele problemen te voorkomen. Log hiervoor in met jouw e-mailadres en wachtwoord en ga naar “mijn account”.
Wij vragen je om je adreswijziging door te geven bij het filiaal van Livera waar je als vaste klant ingeschreven staat. Zij beheren je persoonlijke gegevens en kunnen deze ook wijzigen.
De door jou ingevoerde gegevens bij het plaatsen van een bestelling, worden opgeslagen in onze database. Door een account aan te maken kun je je gegevens inzien. Mocht je geen account aanmaken maar toch je gegevens willen inzien dan kun je dit opvragen via het contactformulier.
Is je vraag hiermee beantwoord? Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.