Bestellen

Hoe werkt het bestellen?

Stap 1 Winkelmand

Winkelmand

Om artikelen te kunnen bestellen, moet je ze eerst in je winkelmand plaatsen. Op de artikelpagina selecteer je de gewenste kleur en maat, en druk dan op ‘Plaats in winkelmand’. Wanneer je klaar bent om af te rekenen, klik dan op ‘Naar winkelmand’. In je winkelmand kun je zelfs nog de gewenste kleur en maat aanpassen. Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode of cadeauvoucher, kun je deze hier invoeren. De korting wordt automatisch verrekend op je totaalbedrag. Klik op ‘Afrekenen’ om het afrekenproces in te gaan.

Stap 2 Kassa

Kassa

Wanneer je al een online account hebt van Livera, dan kan je eenvoudig inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Vul dan je e-mailadres en wachtwoord in. Je bewaarde gegevens worden dan automatisch opgehaald. Het is niet verplicht om met een account een bestelling te plaatsen. Het biedt echter wel een aantal voordelen:

  • Snel en makkelijk bestellen
  • De status van je bestelling bekijken
  • Je orderhistorie bekijken

Wanneer je hebt aangegeven naar welk adres je bestelling mag worden verzonden, klik dan op ‘Ga naar betalen’. Kies je gewenste betaalmethode: i-DEAL, PayPal, Mastercard of VISA.

Stap 3 Aankoop voltooid

Aankoop voltooid

Nadat je hebt betaald, is je bestelling geplaatst en kun je je aankoop snel thuis verwachten! Als je voor 22:00 uur bestelt, ontvang je de volgende werkdag je aankoop thuis. Tijdens feestdagen en sale-periodes kan de bezorging van je bestelling iets langer duren. Na het bestellen ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging en zodra je pakket is verstuurd ontvang je een verzendbevestiging.

Is het mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen?

Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren of te wijzigen. De reden hiervoor is dat je bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als je bestelling is gearriveerd, kun je deze via de webshop retourneren. Je kunt ook contact met ons opnemen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit rechts onderin een Track en Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je het pakket kunt volgen.

Door in te loggen op je account kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Indien je een bestelling hebt geplaatst en je op het desbetreffende e-mailadres geen bestelbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen

Wanneer je voor 22:00 hebt besteld en dezelfde dag nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice onder vermelding van je ordernummer. Deze heb je ontvangen bij je bevestiging van je bestelling.

Kan ik ook bestellen vanuit België of Duitsland?

Helaas is het (nog) niet mogelijk om bestellingen in België of Duitsland te bezorgen. Er zijn diverse Livera winkels net over de Belgische grens in Nederland waar je Livera producten kunt bekijken en aanschaffen.

Is je vraag hiermee beantwoord? Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.