Livera levert producten van goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. Van alle geleverde producten garanderen we dat ze voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Voor de geleverde producten geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) voor rekening van Livera.
In de volgende gevallen is de garantie niet van toepassing:
Indien je ontevreden bent over een product of situatie, kun je een klacht indienen via de klantenservice.
Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, word je binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Klachten kunnen worden behandeld door de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Is je vraag hiermee beantwoord? Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.