2de BH 50% korting

Wegens grote drukte zijn bestellingen 1-2 dagen vertraagd

Verzending / Levering

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95. Wanneer je voor minimaal € 65 bestelt, wordt je bestelling gratis verstuurd. Je bestelling wordt aan huis bezorgd. De levertijd bedraagt 1 werkdag. Als je op werkdagen voor 22:00 bestelt, ontvang je de volgende dag je aankoop thuis met uitzondering van feestdagen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

  • Maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd.
  • Vrijdag na 22:00 t/m maandag voor 22:00 besteld, op dinsdag bezorgd.       

Indien je niet thuis bent, zal Post NL je order afgeven bij de buren en ontvang je een notificatie in je brievenbus. Indien je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het mee terug genomen en de volgende dag opnieuw aangeboden. indien je je bestelling opnieuw hebt gemist, kun je het afhalen bij een Post NL servicepunt bij jou in de buurt. Op de notificatie staat welk servicepunt dit is.

Veelgestelde vragen over coronavirus en levering 

Volgens het RIVM wordt het virus niet overgedragen via post of pakketten. Daarom bezorgen we zoals gebruikelijk de post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten. Daarmee dragen we ook bij aan het zoveel mogelijk in stand houden van het gebruikelijke maatschappelijke verkeer. Raadpleeg de track & trace informatie in de PostNL-app of kijk op postnl.nl voor actuele informatie over uw pakket. 

Let op: Om de kwaliteit en hygiëne te kunnen blijven waarborgen, kunnen mondkapjes (artikelnummer: CA6190-0OS) niet worden geretourneerd. Indien dit artikel toch retour wordt gestuurd, dienen wij deze te vernietigen en kan deze niet worden terugbetaald.

Ik ben in quarantaine, kan iemand anders mijn pakket ophalen?

Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. De persoon die jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen kopie) en de track & trace-code en jouw adres kunnen opgeven.

Wat doe ik als ik geen direct contact met mijn pakketbezorger wil?

Vanaf maandag 16 maart hoef je het scanapparaat van de bezorger niet meer aan te pakken. Onze bezorger zal na jouw toestemming tekenen voor ontvangst. Hij zal tevens vragen naar de laatste 3 cijfers van je legitimatiebewijs en deze noteren in het handtekeningveld.

Bekijk hier alle overige veelgestelde vragen over het coronavirus en Post NL.

Hoe kan ik zien wat de status van mijn bestelling is?

Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit rechts onderin een Track en Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je de status van je bestelling kunt bekijken.

Door in te loggen op je account via de Livera website kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.

Waarom is mijn bestelling nog niet verstuurd?

Je ontvangt een bevestiging wanneer je bestelling is verstuurd. Is je bestelling vertraagd? Neem dan contact op met onze Klantenservice en zij informeren jou wat de reden is van vertraging.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling niet is aangekomen kun je het beste een e-mail sturen naar onze Klantenservice onder vermelding van je ordernummer en naam. Je vraag wordt op werkdagen altijd binnen 24 uur beantwoord en je wordt direct op de hoogte gesteld van de status van je bestelling.

Levert Livera ook aan postbusadressen?

Op een postbusadres leveren wij geen pakketten af, omdat in de meeste gevallen de bestelling niet door de brievenbus past.

In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?

Livera bezorgt alleen op Nederlandse adressen. Het is helaas niet mogelijk om bestellingen buiten Nederland te laten bezorgen.

Afhalen in de winkel

Kijk op de Click & Collect pagina voor meer informatie over afhalen in de winkel.

Is je vraag hiermee beantwoord? Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.