Verzending / Levering

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95. Wanneer je voor minimaal € 65 bestelt, wordt je bestelling gratis verstuurd. Je bestelling wordt aan huis bezorgd. De levertijd bedraagt 1 werkdag. Als je op werkdagen voor 22:00 bestelt, ontvang je de volgende dag je aankoop thuis met uitzondering van feestdagen.

  

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

  • Maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd.
  • Vrijdag na 22:00 t/m maandag voor 22:00 besteld, op dinsdag bezorgd.       

Indien je niet thuis bent, zal Post NL je order afgeven bij de buren en ontvang je een notificatie in je brievenbus. Indien je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het mee terug genomen en de volgende dag opnieuw aangeboden. indien je je bestelling opnieuw hebt gemist, kun je het afhalen bij een Post NL servicepunt bij jou in de buurt. Op de notificatie staat welk servicepunt dit is.

Veelgestelde vragen over coronavirus en levering 

Volgens het RIVM wordt het virus niet overgedragen via post of pakketten. Daarom bezorgen we zoals gebruikelijk de post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten. Daarmee dragen we ook bij aan het zoveel mogelijk in stand houden van het gebruikelijke maatschappelijke verkeer. Raadpleeg de track & trace informatie in de PostNL-app of kijk op postnl.nl voor actuele informatie over uw pakket. 

Let op: Om de kwaliteit en hygiëne te kunnen blijven waarborgen, kunnen mondkapjes niet worden geretourneerd. Indien dit artikel toch retour wordt gestuurd, dienen wij deze te vernietigen en kan deze niet worden terugbetaald.

Ik ben in quarantaine, kan iemand anders mijn pakket ophalen?

Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. De persoon die jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen kopie) en de track & trace-code en jouw adres kunnen opgeven.

FAQ

Q: Ik heb een artikel in de winkel gekocht dat ik graag wil ruilen. Hoe doe ik dat nu de winkel is gesloten?

A: Bewaar het artikel en de bijbehorende bon. Zodra de winkel weer open is, heb je 14 dagen de tijd om het te ruilen.

 

Q: Ik heb een artikel in de winkel gekocht dat ik graag wil ruilen. Is het mogelijk om dit terug te sturen?

A: Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt het artikel en de bijbehorende bon bewaren en tot 14 dagen na opening van de winkel in de winkel ruilen.

Q: Hoe weet ik wanneer de winkels weer open gaan?

A: Houd onze website en social media kanalen in de gaten. Als je je inschijft voor de nieuwsbrief, ontvang je een mail zodra de winkels weer open zijn

Q: Ik heb online een bestelling geplaatst en deze nog niet binnen.

A: Door de winkelsluiting is het mogelijk dat steeds meer consumenten online gaan shoppen. Dit geeft een grote druk op de postbezorgers.

Q: Ik heb een artikel online besteld en dit in de winkel laten bezorgen. De winkel is nu dicht. Hoe ontvang ik toch mijn bestellin

A: De bestelling wordt door ons in de winkel geleverd en de betreffende winkel zal contact met je opnemen.

Hoe kan ik zien wat de status van mijn bestelling is?

Bij je verzendbevestiging die per e-mail wordt toegestuurd zit rechts onderin een Track en Trace Code. Deze code is klikbaar en brengt je direct naar de website van PostNL waar je de status van je bestelling kunt bekijken.

Door in te loggen op je account via de Livera website kun je onder het kopje ‘Mijn laatste bestelling’ zien wat de status van je bestelling is. Hier vind je ook gegevens zoals je ordernummer, orderdatum en verzendadres.

Waarom is mijn bestelling nog niet verstuurd?

Je ontvangt een bevestiging wanneer je bestelling is verstuurd. Is je bestelling vertraagd? Neem dan contact op met onze Klantenservice en zij informeren jou wat de reden is van vertraging.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling niet is aangekomen kun je het beste een e-mail sturen naar onze Klantenservice onder vermelding van je ordernummer en naam. Je vraag wordt op werkdagen altijd binnen 24 uur beantwoord en je wordt direct op de hoogte gesteld van de status van je bestelling.

Levert Livera ook aan postbusadressen?

Op een postbusadres leveren wij geen pakketten af, omdat in de meeste gevallen de bestelling niet door de brievenbus past.

In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?

Livera bezorgt alleen op Nederlandse adressen. Het is helaas niet mogelijk om bestellingen buiten Nederland te laten bezorgen.

Afhalen in de winkel

Kijk op de Click & Collect pagina voor meer informatie over afhalen in de winkel.

Is je vraag hiermee beantwoord? Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen:

  • E: service@livera.nl
  • T: 085-2250375