Click & Collect

Wat is Click & Collect?

Je kunt op je gemak online jouw favoriete items checken van Livera, Passionata, Chantelle, Esprit of één van onze andere topmerken. In het bestelproces geef je aan in welke winkel jij jouw pakket wil ophalen.

Als je bent gebeld door een van onze medewerksters, kun je het pakket ophalen in de door jou aangegeven winkel. Laat in de winkel de e-mail verzendbevestiging zien (geprint of op je smartphone) en neem je pakket direct mee! Je hebt tijdens je online bestelling al betaald, dus geld meenemen is niet nodig. Shop nu eenvoudig en veilig met Click & Collect!

Hoe werkt Click & Collect?

Shop online en laat je bestelling GRATIS bezorgen in de winkel.

  1. Shoppen

Shop op livera.nl en haal je bestelling af in jouw favoriete Livera winkel. Online only artikelen zijn uitgesloten van Click & Collect. De artikelen met deze signing kunnen alleen geselecteerd worden voor thuisbezorging.

  1. Selecteren

Kies bij het afronden van je bestelling voor ‘Ophalen in de Livera winkel’ om jouw bestelling te laten bezorgen in een Livera winkel naar keuze. Wij streven ernaar je bestelling die op werkdagen voor 22.00 is geplaatst, de volgende dag in de winkel af te leveren. Je wordt gebeld door de Livera medewerkster zodra je pakket is bezorgd.

  1. Ophalen in de winkel

Ga naar je Livera winkel, toon je verzendbevestiging en neem je pakketje in ontvangst. Laat daar de verzendbevestiging e-mail zien (geprint of op je smartphone) en neem je pakket direct mee!

Direct passen? Natuurlijk, onze medewerksters helpen je graag. Niet goed? Je kunt je bestelling direct ruilen of retourneren.

Veel gestelde vragen

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen

Soms komt het voor dat je onze e-mail met het bericht over de verzendbevestiging niet hebt ontvangen. Meestal blijkt dan dat deze e-mail in de spam of junkmail belanden. Controleer daarom eerst of onze e-mail per ongeluk bij de spam of junkmail terecht is gekomen.

Mocht je geen verzendbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice controleert dan de status van jouw bestelling en stuurt je de verzendbevestiging toe.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer opgeven?

Wanneer je gebruik wilt maken van Click & Collect dien je altijd een telefoonnummer achter te laten waarop je overdag te bereiken bent. Je ontvangt geen mail wanneer je bestelling is geleverd bij de Livera winkel. De Livera medewerkster kan alleen telefonisch contact met je opnemen wanneer je bestelling is geleverd.

Betaal ik verzendkosten voor het ophalen van mijn bestelling in de winkel?

Indien je jouw bestelling in de winkel wil ophalen, versturen wij jouw bestelling gratis naar de door jou aangegeven winkel.

Wanneer ik kies voor ‘Ophalen in de winkel’ kan ik dan afrekenen in de winkel?

Je betaalt de bestelling direct online; veilig en vertrouwd. Wij versturen pas na betaling jouw bestelling naar de winkel.

Kan ik artikelen reserveren in de winkel?

Het is niet mogelijk artikelen te reserveren in de winkel. Je dient vooraf te betalen, waarna jouw bestelling wordt verzonden.

Kan ik artikelen ruilen/ retourneren in de winkel?

Ja, artikelen die in de winkel worden opgehaald, kunnen ook geruild en/of geretourneerd worden in de winkel. Vul het retourformulier in die in het pakket wordt geleverd en geef dit aan één van de medewerksters in de Livera winkel. Je ontvangt het aankoopbedrag direct terug in de winkel.

Wanneer je jouw bestelling direct past in de winkel weet je meteen of het artikel goed zit of kan je je laten adviseren door de Livera medewerkster.

Welke winkels van Livera doen mee aan Click & Collect?

Je kan bij alle winkels van Livera in Nederland je online bestelling laten bezorgen en ophalen.

Is je vraag hiermee beantwoord? contact behagen