Livera for change
1. Inclusiviteit
Belofte #01: Zelfliefde
Door de jaren heen zijn wij veel over vrouwen te weten gekomen. We weten dat geen vrouw, geen lichaam en geen karakter hetzelfde is. Daarom nemen we eerst de tijd om onze klanten persoonlijk te leren kennen. Zo kunnen wij haar nog beter helpen in haar zoektocht naar zelfvertrouwen. Dat doen we door een sfeer te creëren waarin zij zich op haar gemak voelt. Waarin we vragen stellen en actief luisteren voordat we met oplossingen komen. Ons antwoord is altijd een selectie producten die nauwkeurig zijn afgemeten op haar behoeftes, haar lichaam en haar leven. Elk klantcontact is het begin van een vertrouwensrelatie, waarin wij deze vrouw actief blijven ondersteunen. We bewegen proactief mee op haar behoeftes en haar veranderende lichaam, en dat van haar dochters.Belofte #02: Voldoen aan behoeften
De wereld heeft meer bedrijven nodig die duurzaamheid standaard integreren in hun gehele bedrijfsvoering. En die dit pad naar duurzaamheid transparant documenteren. Duurzaamheid is niet langer een luxe. Het is een noodzaak voor de planeet.Inclusiviteit
We hebben gemerkt dat er een disconnect is tussen de doelgroep die we hebben en de doelgroep die we willen. Een natuurlijke ‘droom’ voor een lingeriemerk is dat ons product er altijd zo uitziet op onze consumenten als die door ons ontworpen is. Er is tot nu toe weinig ruimte geweest voor de volwassen vrouw waarop we ons willen richten. Op alle vlakken zal inclusiviteit aandacht krijgen, zowel in communicatie en marketing maar ook in de collecties die we ontwikkelen.
Kwaliteit
De producten van onze verschillende merken worden getest door experts om elk product te perfectioneren. Onze materialen worden getest door onafhankelijke instanties zodat we de beste kwaliteit kunnen aanbieden. Maar ook een duurzame relatie met de leverancier is van groot belang om de kwaliteit van onze producten te kunnen borgen. Klanten kunnen op de kwaliteit van onze producten vertrouwen, omdat onze leveranciers onze standaarden kennen.
Innovatie
Chantelle SoftStretch : Ons baanbrekende one size fits all ondermode aanbod, ontwikkeld door ons moederbedrijf Chantelle, is ontworpen om zich aan te passen aan alle type lichamen, vormen en afmetingen en heeft het dagelijks leven van vele miljoenen vrouwen veranderd. Chantelle One : De eerste 100% recyclebare bh, die je weer kan inleveren voor recycling. Menstruatieslip: Vanaf 2021 bieden wij menstruatieslips aan die tot 5 jaar lang hergebruikt kunnen worden. Met 1 slip bespaar je ongeveer 250 stuks aan menstruatieproducten.